13 iunie 2017

7 abilități soft care fac diferența dintre un agent bun și unul profesionist

Dincolo de cunoștințele specifice domeniului imobiliar, ceea ce face diferența dintre un agent imobiliar de succes și unul care se luptă să supraviețuiască sunt abilitățile soft.

http://www.dreamstime.com/stock-image-couple-real-estate-agent-office-friendly-male-image33835741Abilitățile soft sunt sunt acele skill-uri interpersonale, sociale și de comunicare înnăscute sau învățate care te ajută să treci peste media profesională și să te afirmi din mulțimea de specialiști.

Iată șapte tipuri de abilități soft care vor rămâne mereu actuale în domeniul imobiliar și te vor ajuta să te diferențiezi în fața agenților competitori, potrivit RE/MAX România.

Dorința de a învăța: Începem cu acest skill deoarece cheia într-un mediu atât de competitiv este abilitatea de a învăța de la cei din jurul tău.  În plus, ceea ce știi azi despre domeniul imobiliar, s-ar putea să nu mai fie valabil mâine.

Construirea unor relații bazate pe încredere. Achiziția unui imobil este o investiție foarte importantă, deci cumpărătorii și vânzătorii caută deopotrivă agenți în care simt că pot avea încredere. Orice promisiune trebuie ținută și orice informație transmisă trebuie să fie 100% corectă.

Ascultarea activă. Relația dintre agent și client este una de scurtă durată și în acest timp trebuie să fii foarte atent la ce îți spune clientul pentru a înțelege cu adevărat la ce se așteaptă de la această relație profesională.

Menținerea legăturii create. Câștigurile din imobiliare pe care toți visează sau invidiază se bifează când tratezi fiecare client cu seriozitate și construiești pas cu pas încheierea tranzacției, menținând o comunicare constantă, orientată spre nevoile lor.

Setarea unor așteptări realiste. Cei mai buni profesioniști în imobiliare nu fac niciodată promisiuni pe care nu le pot respecta. Atunci când contractele sunt semnate, totul se va rezuma la respectarea așteptărilor setate. Cel mai bine e să le setezi chiar tu.

Atenția la detalii. Ai nevoie de un sistem care să te ajute să ții toate activitățile în frâu și să nu-ți scape nici un detaliu, cum ar fi să răspunzi unei cereri de vizionare, să fii la ora și adresa potrivită pentru întâlniri. În plus, trebuie să le reamintești și clienților să parcurgă pașii care țin de ei.

Răbdare și atenție la negociere. aAbilitatea de a negocia un preț corect este crucială pentru o carieră prosperă în imobiliare. Negocierea se face cu răbdare – te asiguri că tu și clienții sunteți pe aceeași lungime de undă. Fii atent la ce îți transmite clientul și sincronizează-te cu dorințele acestuia.

Citeşte şi:

Scris de: Andrei Panait - Senior editor

în categoria:


Spune-ţi părerea


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *