Light Dark

Primul eveniment local din seria Clubul Profesioniștilor în Imobiliare, ediția 2017, a avut loc în orașul de pe Bega.

CPI Tm 1Clientul a fost elementul central în jurul căruia au gravitat discuțiile din cadrul panelului dedicat, la CPI Timișoara, modului în care online-ul se/ne transformă și la care au participat, ca speakeri, Marius Șchiopotă (Hitch & Mosher), Eugen Encuțescu (Eugen Estate), Bogdan Boji (client) și Radu Andrei, project manager Imobiliare.ro. În condițiile în care majoritatea covârșitoare a lead-urilor vin din online, prezența profesioniștilor în imobiliare în acest mediu este absolut necesară.

Pentru a facilita înțelegerea comportamentului clienților din online, Imobiliare.ro și compania de cercetare Unlock realizează un studiu ale cărui rezultate parțiale au fost prezentate, în cadrul CPI Timișoara, de către Radu Andrei. Cei 110 profesioniști în imobiliare prezenți la eveniment au putut afla care sunt tipologiile comportamentale ale clienților din online, despre necesitățile și așteptările acestora de la consultanții în imobiliare și despre soluțiile la îndemână pentru a eficientiza interacțiunea online cu potențialii clienți. Fără a dezvălui prea multe, întrucât studiul urmează a fi prezentat și la următoarele evenimente din seria CPI (Brașov – 30 și 31 mai, Constanța – 29 și 30 iunie, Iași, Cluj și București în perioada octombrie-noiembrie 2017), este important să menționăm că potențialii clienți își doresc, printre altele, să fie informați corect și actualizat, să primească feedback dacă se poate instant din partea consultantului imobiliar și să simtă valoarea adăugată pe care le-o aduce un profesionist în domeniu încă din momentele în care relația profesională se desfășoară exclusiv online.

În acestă direcție, opinia lui Bogdan Boji, clientul invitat în panel, a fost edificatoare. ”Îmi doresc liniște de la interacțiunea cu un broker imobiliar, o anumită relaxare în întregul proces tranzacțional”, a declarat Bogdan Boji, care este clientul companiei Hitch&Mosher atât în calitate de end-user (cumpărător al unei locuințe pentru uz familial), cât și de investitor în real estate, la ai cărei reprezentanți se referă numindu-i ”prieteni”.

Discuțiile au inclus și sfaturi ale brokerilor cu experiență din panel pentru cei care abia acum fac pasul către această breaslă, precum și informații și păreri despre piața rezidențială timișoreană.

În continuarea evenimentului, Dan Țiganu, consultant de vânzări Premier Estate Management, anterior director al diviziei de asigurări de viaţă a Allianz Tiriac, a susținut training-ul ”Structura procesului de vânzare – un major dez/avantaj competitiv”, de care vor putea beneficia și participanții la următoarele evenimente din seria CPI.

CPI Timișoara va continua pe 26 mai, cu ziua dedicată workshop-urilor ”The Leadership Game” și ”SELLification”. A doua zi a CPI-urilor locale, cea dedicată workshop-urilor, reprezintă o noutate absolută cu care Imobiliare.ro vine în întâmpinarea nevoii continue de dezvoltare personală a profesioniștilor în imobiliare. Mai multe detalii despre workshop-uri puteți afla AICI.