13 septembrie 2017

Sondaj CPI: Aproape 90% dintre brokerii imobiliari țin legătura cu foștii clienți

Peste jumătate dintre brokerii imobiliari chestionați de către Clubul Profesioniștilor în Imobiliare țin legătura cu majoritatea foștilor clienți, în timp ce 37% doar cu o mică parte.

Vechii clienti subiecte si metodeImportanța menținerii legăturii cu foștii clienți reiese și din rezultatele sondajului efectuat de Clubul Profesioniștilor în Imobiliare printre consultanții imobiliari specializați în rezidențial, privitoare la procentul clienților veniți din recmandări. Astfel, 36% dintre brokerii imobiliari chestionați au spus că peste cinci din zece clienți vin din recomandări; 32% dintre ei au precizat că, din zece clienți, între trei și cinci provin din recomandări, în timp ce procentul celor care spun că cel mult doi clienți vin din recomandări este de 32%.

Peste jumătate dintre brokerii imobiliari chestionați de către Clubul Profesioniștilor în Imobiliare, mai exact un procent de 51%, spun că mențin legătura cu majoritatea foștilor lor clienți, 37% precizează că acest lucru se întâmplă doar cu o mică parte dintre clienții vechi, în timp ce 12% menționează că nu prea mențin legătura, cu câteva excepții. Îmbucurător este faptul că niciunul dintre respondenți nu a spus că nu menține deloc legătura cu foștii clienți.

Recomandari carton

Cel mai mare beneficiu ca urmare a păstrării legăturii cu foștii clienți este reprezentat tocmai de recomandări, potrivit majorității brokerilor care au participat la sondajul realizat de către Clubul Profesioniștilor în Imobiliare, urmat de feedback și satisfacția unei munci bine făcute și de prieteniile și parteneriatele rezultate în urma menținerii legăturii.

Motivele principale invocate de către brokeri atunci când îi contactează pe foștii clienți sunt să afle cum se simt în noul cămin (37% dintre participanții la sondajul realizat de Clubul Profesioniștilor în Imobiliare au menționat acest motiv), felicitările adresate cu ocazia sărbătorilor și a zilelor de naștere ale foștilor clienți (27% dintre respondenții la sondaj au identificat acest subiect), recomandările de meșteri pricepuți (22% dintre borkerii chestionați au spus că folosesc acest subiect pentru a menține legătura cu foștii clienți), cadoul de casă nouă (8% dintre profesioniștii în imobiliare fac astfel de cadouri clienților vechi) și sugestiile de amenajare a locuinței (6% dintre consultanții în imobiliare specializați pe rezidențial oferă astfel de idei foștilor clienți).

Citeşte şi:

Scris de: Andrei Panait - Senior editor

în categoria: ,


Spune-ţi părerea


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *