Bogdan Comănescu, fondatorul Accelera Business Strategy, cu peste 25 de ani de experiență națională și internațională în marketing, vânzări și dezvoltare comercială, va susține un training pe tema „Importanța schimbării și re-definirea vânzării pentru 2018″ în prima zi a celui mai mare eveniment pentru comunitatea de real estate din România – Clubul Profesioniștilor în Imobiliare.

Prin intermediul sesiunii de training, care se va desfășura pe subiectul REdefinire-REinventare-REdesign, Bogdan Comănescu va încerca să găsească o cale de a re-desena modelul actual de business din imobiliare alături de participanți.

„Vom căuta împreună răspunsul la o serie de întrebări care ne vor ajuta să vedem câțiva pași în viitorul imobiliarelor. Vom descoperi care sunt factorii care ne influențează evoluția și cum să gândim modelul de a face afaceri. Va fi ca o mică excursie în viitor!”, ne-a declarat fondatorul Accelera în legătură cu planurile sale pentru sesiunea de training din deschiderea evenimentului național Clubul Profesioniștilor în Imobiliare.

„Vom trata și una dintre problemele arzătoare din zilele noastre, în domeniul marketingului și vânzărilor. Vom face o analiză a unui nou fenomen care a ajuns să erodeze o mare parte din bugetul de marketing și cum reușim să îl combatem”, a mai adăugat acesta, menționând, totodată, că temele de discuție vor fi extrem de utile celor care stabilesc strategiile de dezvoltare ale companiilor din domeniul imobiliar și celor preocupați de creșterea vânzărilor.

Secretul unui profesionist în vânzări

V-ați întrebat vreodată care este secretul unui adevărat profesionist în vânzări? Comănescu spune că acesta este știut deja de toată lumea, important este doar să fie pus în practică. Vorbim, desigur, despre seriozitate.

„Mai ales pe piața locală, este extrem de ușor să te diferențiezi de concurenții tăi prin simplul fapt că ești un vânzător foarte serios”, spune fondatorul Accelera, una dintre cele mai cunoscute firme de training și de consultanță în strategie de vânzări de pe piața locală.

În plus, trebuie să îți ghidezi munca în funcție de câteva elemente extrem de importante pentru obținerea celor mai bune performanțe. Iată care sunt acestea:

1. Să îți cunoști foarte bine profesia și marfa pe care o vinzi.

Poți face acest lucru alocând, regulat și proactiv, timp învățării, este de părere Comănescu.

„Din păcate, la acest capitol, cel mai mare dușman este <vechimea în domeniu> fiindcă mulți vânzători își imaginează că, dacă sunt de mult timp în domeniu, nu mai au nevoie să învețe”, explică fondatorul Accelera, firmă de consultanță care a găzduit în sălile sale de training peste 10.000 de profesioniști în vânzări în primii nouă ani de activitate în România.

2. Să îți cunoști foarte bine clientul.

Este extrem de important, în opinia fondatorului Accelera, să întrebi, să asculți și să te sfătuiești cu cei din jur în privința clientului, dar și pentru acesta.

„Din păcate, și la acest capitol avem un mare dușman: superficialitatea. Cei mai mulți dintre vânzători fac efortul de a-și cunoște clientul doar dacă percep ei că există un potențial important de vânzare. Dacă nu, îl tratează cu superficialitate, iar clientul simte imediat acest lucru”, explică el.

3. Să livrezi mereu ce ai promis clientului.

Acesta este unul dintre cele mai importante lucruri care denotă profesionalism în vânzări.

„Clientul trebuie să simtă că <lucrezi pentru el și în interesul lui>. Dacă promiți și nu te ții de cuvânt, încalci legea de bază a vânzării: <Meseria mea este omul și marfa mea este încrederea!>. Practic, ceea ce îi oferă vânzătorul clientului nu este marfă, marfa o oferă compania, ci încrederea. Mai ales în era Internetului unde avalanșa de mesaj este enormă și clientul are nevoie de un punct de sprijin care să îi ofere încredere”, conchide el.

Inovatorul și Conservatorul – cele două tipologii de clienți

Pentru a obține cele mai bune performanțe, companiile trebuie să își adapteze modelul de business în funcție de schimbările semnificative care apar la nivelul comportamentului clientului, spune fondatorul Accelera care a dezvoltat, de-a lungul timpului, proiecte în 16 țări și a lucrat cu peste 300 de companii, printre care se numără Accor, Allianz, Vodafone și BMW Bavaria Automobile.

Important este, de asemenea, ca acestea să nu cadă într-o capcană destul de des întâlnită. „În momentul în care pe o piață apar schimbări majore în comportamentul clientului, compania trebuie să își schimbe modelul de business pentru a supraviețui. Pericolul cel mai mare este în cazul companiilor care se simt atât de bine <în pielea lor> încât devin oarbe la schimbările de pe piață și acest lucru le aduce dispariția”, ne explică Bogdan Comănescu.

Acesta adaugă, totodată, că în piață vor exista mereu Clienți Inovatori, care vor adopta imediat cele mai noi trenduri, și Clienți Conservatori, care vor dori să cumpere proprietăți prin vechile canale disponibile.

„Am să dau două exemple simple. Sunt clienți care și-au asumat imediat ideea că este mai eficient să închiriezi imobilul în care locuiești și clienți care încă cred cu tărie că trebuie să fii proprietarul apartamentului dacă vrei să te simți <acasă>. Sunt clienți care își <caută casă> pe Facebook și clienți care caută anunțurile tipărite. Ca urmare, o companie trebuie, în primul rând, să decidă ce tip de clienți vrea să cucerească și dacă se decide că Inovatorii sunt piața ei țintă, va trebui să se reinventeze”, conchide fondatorul Accelera.

Înscrierile pentru a treia ediție națională a Clubului Profesioniștilor în Imobiliare, cel mai mare eveniment dedicat comunității de real estate din România, care va include și trainingul „Importanța schimbării și re-definirea vânzării pentru 2018″ susținut de Bogdan Comănescu, pot fi făcute prin intermediul site-ului dedicat acestui eveniment, care poate fi accesat AICI.

Primii 100 de participanți vor avea ocazia de a câștiga premii din partea echipei Imobiliare.ro, precum reduceri la workshopurile organizate în cadrul CPI, tricouri, cărți de dezvoltare personală, acces gratuit la cursuri online și sesiuni de consultanță pentru dezvoltarea agenției. Află AICI mai multe detalii.

Agenda CPI va cuprinde anul acesta o zi de conferință (22 martie), workshopuri și Gala Profesioniștilor în Imobiliare (23 martie), care are ca obiectiv celebrarea celor mai bune rezultate din sectorul rezidențial.

Programul și lista completă a speakerilor care vor fi prezenți la eveniment pot fi consultate AICI, pe site-ul dedicat Clubului Profesioniștilor în Imobiliare 2018.

Citește și: Ovidiu Șandor, CEO Mulberry Development, printre speakerii care vor participa la Clubul Profesioniștilor în Imobiliare 2018

Citește și: Participă la workshop-ul susținut de Călin Iepure, CEO al celei mai cunoscute organizații de Business Networking din România, pentru a afla cum ai succes real în business și în viață  

Citește și: Dorel Niță, coordonatorul primei platforme de Real Estate Intelligence din România, participă la Clubul Profesioniștilor în Imobiliare

Citește și: Laurențiu Lazăr, Managing Partner Colliers International, participă la ediția națională a Clubului Profesioniștilor în Imobiliare 

Citește și: A ajutat la dezvoltarea a zeci de afaceri și are 15 ani de experiență în antreprenoriat. Cristian Onețiu participă la Clubul Profesioniștilor în Imobiliare  

Citește și: Președintele ANEVAR, Dana Ababei, speaker în cadrul evenimentului național Clubul Profesioniștilor în Imobiliare. Care sunt cele mai mari provocări de pe piața de evaluare?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *