La vârsta de 29 de ani, Claudia Tudor se poate lăuda deja cu 8 ani de experiență pe piața de real estate din România și cu funcția de Sales Manager în compania pe care o conduce alături de fratele său.

Imediat după ce a terminat cursurile Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București, Claudia Tudor a intrat, la îndemnul fratelui și mentorului său, Daniel Tudor, pe piața de real estate.

Și-a ghidat încă de la început cariera pe valori puternice, precum integritatea, responsabilitatea și performanța, iar după doar un an, aceasta a făcut primii pași în „lumea fascinantă a vânzărilor”, așa cum o numește chiar ea.

Principalele atuuri care au ajutat-o, în opinia sa, să obțină rezultate bune și să depășească obstacolele care i-au ieșit în cale pe parcursul vieții profesionale sunt empatia și emoția.

„Empatia și emoția sunt principalele avantaje care m-au ajutat să trec peste multe bariere pe care acest domeniu le are. Cu aceste două calități poți duce orice discuție despre betoane și metri pătrați la beneficiile pe care o locuință nouă ți le aduce”, ne-a declarat Sales Managerul The Concept, companie din București care oferă, printre altele, consultanță de vânzări pentru apartamente, case și terenuri, consultanță pentru investiții și servicii de suport după vânzare.

Tudor susține că atenția la detalii este și ea extrem de importantă însă trebuie ținută în frâu pentru că te poate îndepărta de imaginea de ansablu pe care nu trebuie să o pierzi niciodată din vedere.

Vorbind despre obstacolele pe care le-a trecut cu brio, Claudia Tudor ne povestește că cea mai mare provocare cu care s-a confruntat în cei 8 ani de experiență a fost cea de a alege colaboratorii potriviți care să se plieze pe afacerea pe care o conduce alături de fratele său.

„Cea mai mare provocare a fost aceea de a avea curajul să renunț și să nu accept în compania noastră proiecte și colaboratori care nu împărtășesc aceleași valori și aceeași viziune pe care compania noastră o are. Am ales împreună să ne focusăm spre a atrage lângă noi oameni care lucrează în scop comun cu noi, oameni care vor să facă business diferit, iar împreună să reușim să ridicăm standardele pieței rezidențiale”, spune ea.

Performanța, cuvântul de ordine în 2018

Claudia Tudor spune că rezultatele o motivează în carieră și că în centrul planurilor pe care le are în 2018 se află performanța. „Acesta este cuvântul care mă ghidează în acest an. Îmi doresc să duc echipa de vânzări la un alt nivel, iar sistemic să creștem și să fim pregătiți în orice moment pentru proiecte rezidențiale care urmează să înceapă”, ne-a explicat Sales Managerul The Concept.

„Îmi doresc să contibui în viața clienților și a partenerilor noștri, oferindu-le servicii de vânzări de o calitate remarcabilă”, a mai adăugat ea.

Tudor le încurajează, totodată, pe femeile aflate la început de drum în sectorul imobiliar, sfatul său pentru acestea fiind: „Cu încredere înainte! Este un domeniu foarte complex, dar care va aduce satisfacții înzecite”.

Articolul face parte din proiectul editorial special “Femei de succes în Imobiliare”, derulat de Imobiliare.ro pe parcursul lunii martie. Acesta are ca obiectiv recunoașterea meritelor, performanțelor și rezultatelor de excepție ale femeilor care lucrează în business-uri de pe piața de real estate din România.

Citește și: De la client la profesionist. Povestea căutării unei locuințe care a alimentat o carieră de 10 ani în imobiliare

Citește și: Unii spun că real estate-ul este un domeniu al bărbaților. Cum reușește o femeie să demonteze acest mit

Citește și: La 18 ani a vrut un job de vară, dar și-a descoperit vocația. Nici după 20 de ani nu s-a mai despărțit de real estate

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *