7 august 2017

Ce proiecte office și de retail au dus businessul GEZE la peste 3,5 mil. euro?

GEZE România, unul dintre principalii jucători in domeniul sistemelor premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, anunță rezultate financiare de peste 3,5 milioane de euro pentru anul fiscal 2016-2017.

rsz_vlad_stanislav__-_geze_romania (1)Valoarea reprezintă o creștere cu 14,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Rezultatele pozitive se datorează în principal tendinței de creștere a segmentelor de piață retail și office, dar și dezvoltării rețelei de parteneri din distribuție, care ajunge la 22 de companii.

”În ultimul an ne-am focusat pe segmentul de office premium și retail care a fost în continuă expansiune și unde am livrat uși automate, sisteme pentru căi de acces și de evacuare, sisteme de evacuare a fumului și gazelor fierbinți, dar și sisteme de control acces și securitate. Vorbim de cele mai importante proiecte din țară precum Bucharest One, The Bridge, Siemens Continental Timișoara, The Office Cluj, United Business Center, Veranda Mall, Prima Shops Oradea, Shopping City Piata Neamt, dar și altele aflate încă în curs de dezvoltare: Vox Timișoara, Bega Offices Timișoara, Riviera Cluj, Clădirea 3 Ideo, Bistrița Retail Park. Potențialul segmentului hotelier și medical privat este încă destul de redus – sunt 5,6 proiecte noi pe an, însă o tendință de creștere o vedem în piața industrială și logistică care prinde avânt și de la care așteptăm creșteri mai mari pe divizia de service și mentenanță”, a declarat  Vlad Stanislav, Managing Director GEZE România.

Strategia de dezvoltare a business-ului GEZE pe plan local urmărește furnizarea de soluții integrate, interconectate, care satisfac complet conceptele de siguranță, design și gestionare eficientă. GEZE introduce noi sisteme pentru fațade active climatic și un control inteligent al clădirilor, care presupun o ventilare inteligentă, eficientă energetic, fie că vorbim despre clădirile publice, de birouri sau de școli.

Segmentul de servicii “after sales” ocupă un rol important ȋn dezvoltarea companiei, programul GEZE Service multi brand cunoscând o creștere importantă la nivel național. Astfel, în ultimul an, divizia de service și mentenanță a companiei și-a îmbunătățit  rezultatele cu aproximativ 7,5%.

”Numărul proiectelor pe planșele arhitecților este tot mai mic pentru 2018, piața se va mai pondera, la fel ca și retailul și expansiunea mall-urilor. De aceea, forecast-ul nostru pentru anul fiscal care începe la 1 iulie 2017 și până la 30 iunie 2018 este mai temperat, de 8-10%. În plus, ne concentrăm pe consolidarea structurii interne, urmărim creșterea echipei locale în concordanță cu evoluția activității companiei”, a adăugat Vlad Stanislav.

Anul viitor, focusul business-ului local GEZE va fi îndreptat către segmentul industrial și logistic unde deja vinde sisteme pentru evacuarea fumului și a gazelor fierbinți, uși rezistente la foc, care este estimat să crească cu peste 10%.

Printre proiectele în curs de livrare se numără: Vox Technology Park Timișoara, Bega Business Center, Clădirea Ideo, Maternitatea din Brașov, Hotelul Hilton și Bistrița Retail Park.

Citeşte şi:

Scris de: Andrei Panait - Senior editor

în categoria: ,


Spune-ţi părerea


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *