CEIR își dubleză numărul de membri la câteva luni de la lansare

Comunitatea Elitelor Imobiliare din România (CEIR) a ajuns să își dubleze numărul de membri la doar câteva luni de la lansare și să cuprindă peste 200 de agenți.

Organizația, care își propune să reunească brandurile de succes din principalele oreșe ale țării și să depună eforturi susținute atât în vederea standardizării domeniului, cât și pentru îmbunătățirea percepției clienților, a fost lansată oficial în cadrul unui eveniment care s-a desfășurat spre finele lunii aprilie.

Cei trei membri fondatori sunt Blitz, Eugene Estate și Inter Imobiliare, consiliul director al organizației fiind compus din managerii celor trei companii, mai exact Cătălin Priscorniță (cel care ocupă și funcția de președinte al CEIR) Eugen Encuțescu și Ciprian Iovu. Cele trei agenții au afaceri în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și București. Blitz și-a anunțat recent extinderea pe piața din Brașov, în cadrul evenimentului CPI Național 2019.

În luna iunie, s-a alăturat organizației un important jucător de pe piața de real estate din Capitală, mai exact Sud Rezidențial, pentru ca de la începutul lui iulie să fie acceptați doi noi membri – Stil Imob, brand activ pe piața din Iași de 17 ani, și Premier Estate Management, un alt nume mare din București, condus de Andreea Comșa.

Femei de succes în Imobiliare: Corina Nechita, Stil Imob – La 18 ani a vrut un job de vară, dar și-a descoperit vocația. Nici după 20 de ani nu s-a mai despărțit de real estate 

2018 vs 2019: Evoluția pieței și provocări în viitor. Stelian Grigore, Sud Rezidențial: „La nivelul Capitalei și zonei metropolitane există un deficit de câteva sute de mii de locuințe noi”

Printre cerințele pe care trebuie să le îndeplinească companiile care vor să adere la asociație se numără o vechime de cel puțin 3 ani pe piață și o echipă compusă din 10 sau mai mulți agenți imobiliari. Înregistrarea unei cifre de afaceri de peste 30.000 de euro/an pe fiecare agent imobiliar care activează în cadrul companiei este un alt criteriu luat în considerare.

Nu este de neglijat nici imaginea brandului în cauză în mediul online. Astfel, pentru a putea deveni membru CEIR, o agenție trebuie să aibă un rating pe Facebook și Google de peste 4*.

Citește și: S-a lansat CEIR, o nouă asociație dedicată liderilor de pe piața imobiliară. Care sunt obiectivele până în 2021

Citește și: Cum văd reprezentanții principalelor portaluri cu anunțuri imobiliare din România lansarea CEIR, cea mai nouă comunitate dedicată agențiilor de succes

Jurnalist cu aproape 10 ani de experiență în presă online, media și comunicare, care s-a alăturat echipei Imobiliare.ro în 2017. Activitatea sa este orientată pe segmentul B2B, concentrându-se pe subiecte de interes pentru specialiștii din real estate și construcții, știri, analize și proiecte editoriale menite să evidențieze realitatea de la nivelul pieței. (Contact: corina.varlan@imobiliare.ro)