Curs de administrator de firmă la ASE București

Cursurile de Administrator de firmă sunt gratuite și se vor desfășura în perioada 2014 – 2015, iar printre beneficiarii acestora se numără și persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă și care doresc să-și lărgească cunoștințele pentru a deveni antreprenori de succes.

Logo_ASEAcademia de Studii Economice (ASE) din Bucureşti va implementa, în perioada următoare, un program integrat pentru intervenţii active de ocupare „e-CarieraTa”ce oferă cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări).

„Cursul de Administrator de firmă este foarte util tuturor celor care doresc să ocupe un post de conducere sau să îşi gestioneze mai bine propria afacere. Dedicat grupului ţintă al proiectului, şomerilor şi persoanelor în căutarea unui loc de muncă, cursul oferit gratuit reprezintă un avantaj pentru cei care aspiră către un post de lider sau demararea unei activităţi independente”, susţine Meda Vasile, Coordonator activităţi – Orientare şi consiliere profesională al proiectului POSDRU.

Astfel, cursurile lansate în programul „e-CarieraTa” vinîn sprijinul celor care vor să pună bazele unei afaceri şi au nevoie de îndrumare de specialitate pentru bunul mers al acesteia, cât şi celor care vor să-şi consolideze cunoştinţele în domeniu pornind de la noţiuni de bază de management general, importanţa planificării strategiceşistructura sistemului decizional, elemente deorganizare a firmei, sisteme, metode şi tehnici de management, continuând cu elemente indispensabile precum: comunicarea, resursele umane, marketingulşivânzările,managementul financiar,managementul calităţiisau alriscului.

„Cursul de administrator de firmă reliefează aspecte importante ce ţin de dezvoltarea unei afaceri, de la strategii de intrare pe piaţă, la instrumente eficiente în vederea conducerii activităţii unei firme. Un interes deosebit în cadrul cursului este acordat luării deciziilor, negocierilor şi managementului activităţii firmei. Rolul managementului unei companii este coordonarea, care are ca rezultat armonizarea activităţilor tuturor angajaţilor. Succesul acestora înseamnă atingerea scopului prestabilit obţinut în condiţii de eficienţă. Mai mult, managementul trebuie să asigure menţinerea în viaţă a organizaţiei, ceea ce presupune crearea de profit” , susţine Robert Şova, prof. univ. dr., expert informare, promovare şi diseminare din partea Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

Informaţii suplimentare despre proiect pot fi obţinute de la:

Carmen Burueană, contact 0732.715.348, email contact@e-carierata.ro,

Robert Şova, prof. univ. dr., expert informare, promovare şi diseminare Academia de Studii Economice din Bucureşti, contact 021 319 20 24, 0728.100.210; email: robert.sova@e-carierata.ro,