Ce fac dacă un client oferă 50.000 de euro pe o casă listată la 80.000 de euro? Trei traineri de top răspund

În vremuri de incertitudine apar și cei care fac speculă și caută chilipiruri imobiliare, iar ca agent imobiliar trebuie să fii pregătit să interacționezi cu ei. Să luăm un scenariu concret. Ce faci dacă un client oferă 50.000 de euro pentru o casă listată la 80.000 de euro? Iată cum ar acționa trei traineri de top cu experiență în vânzări puși în fața unei provocări de acest fel.

  • Călin Iepure – CEO bizz.club, specializat pe public speaking, networking, persuasiune, negociere, marketing online, managementul și îmbunătățirea proceselor de vânzare:

„În primul rând, aș reface ACP-ul, analiza comparativă de piață în acel moment, la acel imobil. După aceea, aș lua orice altă decizie”

  • Remus Bălan – trainer cu 20 de ani de activitate în corporații românești și internaționale, în care a realizat performanță operațională în vânzări și managementul echipelor de vânzări, trade marketing și account management

„Dacă oferta este una serioasă, îmi este clar că nu e un client pentru acea casă. Nu mi-aș mai pierde timpul”

  • Andy Szekely – antreprenor, autor, speaker și trainer profesionist cu 20 de ani de experiență, care a lucrat cu peste 50 de companii din Europa

„M-aș uita în ochii omului și aș întreba foarte serios: câte camere doriți de banii aceștia? Mesajul pe care îl transmiți astfel este că nu accepți devalorizarea produsului în orice condiții. Ce vrei să faci este să îl provoci pe celălalt să accepte faptul că el cumpără o valoare și când cumpără valoarea este uneori necesar să mărești nivelul de detalii – acestea sunt prețurile, uite valoarea de piață, beneficiile care vin la pachet cu locuința”

„Un alt mod de a răspunde este să îi spui – foarte interesantă oferta dumneavoastră. Cât de deschis ați fi să vă arăt alte proprietăți care se încadrează valoric în acest palier de preț? Dacă îți spune că n-ar fi deschis îți dă două informații – că e rigid și că nu e dispus la negocieri ulterioare, ceea ce te ajută să-ți selectezi clientela”

Cei trei traineri de top au participat la cel mai nou webinar CPI, organizat pe tema „Mindset nou în vânzări și productivitate?”. Peste 200 de profesioniști din imobiliare ne-au fost alături.


CPI Webinar este o inițiativă Imobiliare.ro. Prin fiecare webinar ne propunem să păstrăm strânsă legătura cu cei din breaslă, acesta fiind un instrument la care vom apela des, care ne va ajuta să colaborăm mai bine, în această perioadă tensionată pe care o traversăm pe fondul răspândirii COVID-19, și să găsim cele mai bune soluții la diverse probleme cu care se confruntă atât agenții imobiliari, cât și dezvoltatorii.

Citește și: Metode prin care să-ți formezi un mindset corect. Te pot salva în situații de criză!

Citește și: Lecție de branding personal, cu Andy Szekely. „Dacă nu investești în branding, o să faci zero tranzacții în perioada asta”

Citește și: Lipsa încrederii, o constantă în ultimul timp. Cum câștigi încrederea clienților?

Jurnalist cu aproape 10 ani de experiență în presă online, media și comunicare, care s-a alăturat echipei Imobiliare.ro în 2017. Activitatea sa este orientată pe segmentul B2B, concentrându-se pe subiecte de interes pentru specialiștii din real estate și construcții, știri, analize și proiecte editoriale menite să evidențieze realitatea de la nivelul pieței. (Contact: corina.varlan@imobiliare.ro)