Multe aspecte s-au schimbat în ultima perioadă, dar un lucru pare să rămână constant – lipsa încrederii. Iată ce trebuie să facă vânzătorii pentru a depăși acest obstacol, în opinia trainerului Remus Bălan cu 20 de ani de experiență în corporații românești și internaționale, care din 2012 s-a dedicat educației nonformale.

„Se pare că în ceea ce se întâmplă în perioada aceasta, se adâncește lipsa încrederii. Există o lipsă de încredere în ceea ce urmează pe piață. Ea ne afectează pe toți, clienți și vânzători, iar ceea ce cred eu că e nevoie să se schimbe este la vânzători”, a explicat Remus Bălan, în cadrul celui mai nou webinar CPI la care au participat peste 200 de profesioniști în imobiliare.

„Vânzătorii trebuie să se adapteze și să lucreze în primul rând la încrederea lor în sine, în produsele lor, în ceea ce se va întâmpla. Să devină educatori. Să lucreze foarte mult la brand și la câștigarea încrederii potențialilor lor clienți”, a mai adăugat el.

Imaginați-vă o buclă în forma semnului infinitului: , care reprezintă câștigarea încrederii de o parte și încheiarea vânzării de cealaltă. „În perioada aceasta, bucla cu câștigarea încrederii clienților crește. Aici trebuie să ieșim noi din zona de confort și să lucrăm mai mult”, a mai spus Bălan.

La webinarul CPI „Mindset nou în vânzări și productivitate?” au participat peste 200 de profesioniști în imobiliare. Ne-au fost alături trainerii Călin Iepure, Remus Bălan și Andy Szekely.

CPI Webinar este o inițiativă Imobiliare.ro. Prin fiecare webinar ne propunem să păstrăm strânsă legătura cu cei din breaslă, acesta fiind un instrument la care vom apela des, care ne va ajuta să colaborăm mai bine, în această perioadă tensionată pe care o traversăm pe fondul răspândirii COVID-19, și să găsim cele mai bune soluții la diverse probleme cu care se confruntă atât agenții imobiliari, cât și dezvoltatorii.

Citește și: Metode prin care să-ți formezi un mindset corect. Te pot salva în situații de criză!

Citește și: Lecție de branding personal, cu Andy Szekely. „Dacă nu investești în branding, o să faci zero tranzacții în perioada asta”

Citește și: În business, ca la regată. Recomandările unui om care s-a reinventat în criză te ajută să te pregătești de reluarea activității

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *