Calificarea clienților și a prospecților este necesară atunci când lucrezi ca agent imobiliar pentru a te asigura că eviți eventualele complicații ce ar putea să apară ulterior, pe parcursul procesului de tranzacționare. Vrei să înveți cum poți face acest lucru corect și eficient? Participă la un atelier organizat pe această temă de către reprezentanții Asociației Profesionale a Agenților Imobiliari (APAIR).

proces de calificare clienti si prospecti

„La Atelierul de Reprezentare Exclusivă <Calificarea Clienților și a Prospecților> vei afla cum poți eficientiza procesul de calificare pentu a obține tranzacții desfășurate în armonie, ce tehnici și întrebări folosim, cum ne poziționăm și cum decurge procesul de calificare în funcție de relație – prospect, client sau beneficiar”, explică reprezentanții APAIR.

Mai mult, participanții vor avea astfel ocazia de a aprofunda diverse noțiuni de teorie cu privire la procesul de calificare și vor putea lua parte la exerciții practice în care vor aprofunda modalitățile de utilizare eficientă a întrebărilor de calificare prin jocuri de rol pe situații întâlnite în piață.

banner cpi gala

Atelierul „Calificare Clienților și a Prospecților” se va organiza pe data de 12 februarie, între orele 9:00 – 13.30, la Hotelul Golden Tulip Times din București.

Taxa de participare este de 150 de lei de persoană. Membrii APAIR beneficiază de un discount de 20%. Înscrierile pot fi făcute accesând acest link.

Citește și: Cum apreciezi ca agent imobiliar nivelul de interes al unui cumpărător față de o proprietate? Cea mai bună ofertă pe care o poți obține

Citește și: Ileana Preda, APAIR: Un profesionist nu trebuie să își convingă clientul. Dacă îi înțelege nevoile și îi oferă soluții, acesta alege singur ce este mai bine pentru el

Citește și: Prospectarea, combustibilul afacerii oricărui agent imobiliar. Scenarii care te pot ajuta să o faci zilnic cu succes – VIDEO

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *