Trei strategii care te pot ajuta în interacțiunea cu membrii generației Millennials aflați în căutarea unei locuințe

Sunt tineri, ocupați, stau mereu cu smartphone-ul în mână și par să aibă gusturi și așteptări diferite față de cele ale generațiilor anterioare. Chiar și marile companii au depus eforturi semnificative pentru a se adapta la cerințele lor. Este vorba despre membrii așa-zisei generații Millennials.

Cei mai mulți experți iau în considerare intervalul 1981-1996 atunci când vine vorba despre tinerii Millennials. Astfel, vorbim despre persoane cu nevoi imobiliare imediate, fie că este vorba despre închirierea unei locuințe sau de achiziția unei proprietăți pentru ei și pentru familiile lor care cresc treptat.

Trei strategii te pot ajuta să comunici mai ușor și mai eficient cu cei din generația Millennials din poziția de agent imobiliar. Iată despre ce este vorba:

1. Concentrează-te pe prezența ta în mediul online.

Chiar dacă vor primi o recomandare din partea unui prieten sau a unui membru din familie, tinerii din această generație care a crescut odată cu expansiunea internetului se vor baza în continuare pe informațiile pe care le găsesc în mediul online.

Ca agent imobiliar trebuie să poți fi găsit ușor online, dar să și faci o primă impresie excelentă acestor tineri clienți. Te pot ajuta foarte mult în acest sens testimonialele, spun experții. Un alt element care îi va atrage pe cei din generația Millennials este conținutul de ajutor, informativ, de interes pentru ei față de cel prin care încerci să le vinzi din start ceva.

Nu omite o bună prezență pe rețelele sociale pentru a te asigura că ajungi și ești ușor de găsit de această categorie de posibili clienți.

2. Împărtășește-ți cunoștințele și ghidează-le pașii.

Cei mai mulți membri ai acestei generații nu au pic de experiență atunci când vine vorba despre cumpărarea unei proprietăți. Un studiu citat de Realtor.com relevă că 74% dintre Millennials menționează ajutorul oferit de agent în înțelegerea acestui întreg proces ca fiind cel mai important lucru în colaborarea cu profesionistul în imobiliare.

3. Răspunde rapid și comunică mult.

Tinerilor din generația Millennials le place să comunice și pentru 89% dintre ei bunele abilități de comunicare sunt printre principalele caracteristici pe care le caută atunci când încearcă să găsească un agent imobiliar.

Asigură-te însă că vorbești cu acești clienți prin canalele pe care ei le preferă. Întreabă-i dacă vor să fie sunați, să primească mesaje pe telefon, prin e-mail sau prin servicii de tip messenger. Nu uita să îți notezi în CRM preferințele lor și acționează în acord cu acestea.

În plus, cele mai noi studii arată că aproape 40% dintre tinerii din această generație petrec mai mult timp interacționând cu propriile telefoane decât cu alți oameni. Pentru că sunt mereu conectați, se așteaptă să primească un răspuns din partea agentului într-un timp cât mai scurt.

Citește și: Cum ajungi de la simplu agent imobiliar la expert în piața locală în ochii clienților tăi

Citește și: Adevărul despre casele românilor. Anul trecut, doar jumătate dintre noi aveam locuințe racordate la canalizare

Citește și: Trei temeri pe care le au agenții care nu lucrează în reprezentare exclusivă atunci când aud de acest sistem de lucru

Jurnalist cu aproape 10 ani de experiență în presă online, media și comunicare, care s-a alăturat echipei Imobiliare.ro în 2017. Activitatea sa este orientată pe segmentul B2B, concentrându-se pe subiecte de interes pentru specialiștii din real estate și construcții, știri, analize și proiecte editoriale menite să evidențieze realitatea de la nivelul pieței. (Contact: corina.varlan@imobiliare.ro)