#CPINațional2019: Care este „ingredientul secret” ce poate transforma o poveste banală într-una extraordinară

Succesul unei povești se bazează, în afaceri, pe numeroase aspecte. Doar unul dintre acestea poate fi considerat însă „ingredientul secret” ce poate transforma o poveste banală într-una cu adevărat extraordinară. Iată care este acesta, în opinia lui Călin Iepure, CEO-ul celei mai cunoscute organizații de Business Networking din România și trainer la CPI Național 2019.

workshop storytelling in business cpi national 2019

„Atunci când vorbim de povești excepționale în business, există câteva aspecte de care este obligatoriu să ținem cont – contextul, tranziția spre poveste, cuvinte folosite, argumentație, structură și limbajul nonverbal și paraverbal. Dar, dacă ar fi să identificăm ingredientul secret al poveștii, acesta cu siguranță este dialogul”, ne-a declarat Călin Iepure.

„Mare parte din emoția transmisă de poveste se bazează pe conversația ce are loc între personaje. Dialogul crează dramatism și generează reacții afective”, a mai explicat acesta.

calin iepure trainer cpi national 2019

Folosirea gesturilor și a mimicii în mod corect, alături de fluctuații în voce, pauze dramatice și ruperi de ritm pot face minuni atunci când îți transmiți povestea, spune Iepure, pentru că o postură statică sau o voce mononotă pot să nu transmită autentic mesajul dorit.

Dacă vrei să te asiguri că vei obține cele mai bune rezultate, evită, de asemenea, să introduci în discursul tău detalii irelevante. „Atunci când spunem o poveste merită să avem un fir narativ simplu și coerent. De multe ori am văzut oameni de business care distrag atenția de la <firul roșu> al poveștii cu detalii care nu sunt relevante”, ne-a mai declarat CEO-ul bizz.club care va susține, pe 22 martie, un workshop specializat pe tema „Storytelling in Business” la CPI Național 2019.

Sesiunea de training „Storytelling in Business” va dura două ore. Dacă participi, vei învăța:

  • care sunt cele 33 de poveşti pe care le spunem în business;
  • care sunt ingredientele unei poveşti de succes;
  • cum să te diferenţiezi prin storytelling;
  • care este şi cum să pui în scenă cea mai importantă poveste a ta;
  • cum să te credibilizezi cu ajutorul poveştilor;
  • care sunt cei 7C ai poveştilor de succes;
  • cum să comunici mai eficient şi să influenţezi prin storytelling;
  • cum să-ţi dezvolţi brandul personal folosind storytelling.

Înscrierile pot fi făcute AICI. Grăbește-te! Numărul locurilor disponibile la workshop-ul „Storytelling in Business” susținut de Călin Iepure la CPI Național 2019 este limitat.

Alege pachetul Workshop Agenți Imobiliari pentru a doua zi a celui mai important eveniment al breslei de real estate din România și primești bonus un bilet CPI VIP. Află detalii despre Pachetul CPI VIP.

Pachetul include acces la toate cele trei sesiuni de training dedicate exclusiv agenților imobiliari:

  • Storytellig in Business – Călin Iepure, bizz.club
  • Magia influenței – Octavian Grozea, Accelera
  • 21 de expresii hipnotice folosite în vânzări – Bogdan Comănescu, Accelera

COMANDĂ AICI pachetul Workshop Agenți Imobiliari

Vezi ce alte sesiuni de training ai la dispoziție la CPI Național 2019. Consultă lista completă AICI

Citește și: Ce au în comun Winston Churchill și Starbucks? Acum poți folosi și tu tehnica pentru a-ți dezvolta afacerea în imobiliare

Citește și: De ce ajung cele mai multe companii în situații dificile? „Singura motivație a implicării antreprenorului poate să fie potențialul ideii de afaceri”

Citește și: Cele două atuuri ale unui vânzător de succes. Trainer cu experiență internațională: „Succesul tău este direct proporțional cu numărul de oameni care te plac”

banner CPI national 2019

Jurnalist cu aproape 10 ani de experiență în presă online, media și comunicare, care s-a alăturat echipei Imobiliare.ro în 2017. Activitatea sa este orientată pe segmentul B2B, concentrându-se pe subiecte de interes pentru specialiștii din real estate și construcții, știri, analize și proiecte editoriale menite să evidențieze realitatea de la nivelul pieței. (Contact: corina.varlan@imobiliare.ro)