Sub titlul „Vânzări 2.0 (21). Punct şi de la capăt”, fondatorul AC Knowledge Romania a ținut, în cadrul ediției de anul acesta a CPI Național, un training plin de sfaturi practice, extrem de utile pentru brokerii și consultanții din imobiliare.
„La Orange am fost «hunter», în limbajul vânzărilor, vânător: rolul meu era să aduc clienți noi pentru companie. La Sony Ericsson eram «farmer», fermier: rolul meu era să țin de niște clienți existenți și să cresc businessul pe care îl făceam cu acei clienți. Acum, diferența dintre un «hunter» și un «farmer» este una foarte simplă: ca «hunter», orice este permis [ca] să-l faci pe omul ăla să fie clientul tău. Ca «farmer», contează foarte mult relația pe care o dezvolți cu acel om, pentru că își dorești să-i vinzi în mod repetat. […] Vom atinge zona asta de vânzare din ambele perspective: și cea de vânător, pentru că ne dorim clienți noi, dar și cea de fermier, pentru că ne dorim clienți cărora să le vindem în mod repetat.”
Adrian Cioroianu, Trainer Executive, AC Knowledge Romania
Cu experiență în conducerea unor ample echipe de vânzări, în cadrul unor companii precum Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation, Adrian Cioroianu a fondat AC Knowledge, o companie autohtonă de training și consultanță. El este, totodată, autorul cărții „Vând orice, oricând, oricui. Ce contează cu adevărat în vânzările B2B”, dar și coordonatorul altor trei, anume „Povești nemuritoare de vânzări”, „Aproape totul despre managementul echipei de vânzări” și „Vânzări 2.0. Punct şi de la capăt”. Un proiect important în care este implicat în momentul de față este dezvoltarea la nivel național a companiei de origine clujeană Blitz, în calitate de Head of Training.
În videoclipul de mai jos poți urmări integral intervenția lui Adrian Cioroianu la CPI Național 2021: