Categorii de Premii

Le dorim succes tuturor aplicanţilor de anul acesta!

Termenul limită pentru trimiterea formularelor de aplicare este 25 februarie, ora 21:00.


Agenţia imobiliară a anului 2018

  • Inter Imobiliare
  • Premier Estate Management
  • The Concept
  • Blitz

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele şi să promoveze agenţia imobiliară care s-a distanţat semnificativ prin impactul şi recunoaşterea de care se bucură la nivel naţional. Acestă categorie premiază activitatea prin analizarea rezultatelor din anul 2018, modul de lucru etic pentru piaţa imobiliară şi implicarea asumată în dezvoltarea comunităţii imobiliare. Vor fi luate în considerare atât rezultatele cantitative, tranzacţii şi numărul de agenţi, cât şi modul de lucru şi orientarea către client.

  • Acţiunea strategică şi rezultatele financiare din 2018 exclusiv din tranzacţii imobiliare
  • Numărul de agenţi imobiliari;
  • Impactul naţional;
  • Implicarea în profesionalizarea breslei imobiliare;
  • Recomandarea comunităţii imobiliare;
  • Sondaj online realizat de imobiliare.ro.

Cel mai puternic brand imobiliar local 2018

(Braşov)
  • iAdvise
  • Ascedent Imobiliare Braşov

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să aprecieze meritele agenţiilor care si-au construit un nume recunoscut în comunitatea locală, prin promovarea brandului şi serviciilor agenţiei prin campanii de promovare inteligente şi în acelaşi timp generatoare de rezultate. O parte importantă va fi considerată generarea de conţinut valoros pentru comunitatea imobiliară şi recunoaşterea pozitivă a comunităţii. De asemenea o pondere importantă va fi acordată votului vizitatorilor portalului din oraşul respectiv.

  • Investiţie financiară;
  • Diversitatea canalelor de promovare;
  • Apariţii în presă, articole de blog;
  • Buget de marketing şi rezultate obţinute din campanii de marketing;
  • Sondaj online imobiliare.ro.

Cel mai puternic brand imobiliar local 2018

(Iaşi)
  • Fidelia Casa
  • Inter Imobiliare

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să aprecieze meritele agenţiilor care si-au construit un nume recunoscut în comunitatea locală, prin promovarea brandului şi serviciilor agenţiei prin campanii de promovare inteligente şi în acelaşi timp generatoare de rezultate. O parte importantă va fi considerată generarea de conţinut valoros pentru comunitatea imobiliară şi recunoaşterea pozitivă a comunităţii. De asemenea o pondere importantă va fi acordată votului vizitatorilor portalului din oraşul respectiv.

  • Investiţie financiară;
  • Diversitatea canalelor de promovare;
  • Apariţii în presă, articole de blog;
  • Buget de marketing şi rezultate obţinute din campanii de marketing;
  • Sondaj online imobiliare.ro.

Cel mai puternic brand imobiliar naţional 2019

  • -

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să aprecieze meritele agenţiilor care si-au construit un renume naţional, impunându-se ca brand recunoscut şi apreciat în România. Acest premiu ia în considerare promovarea brandului şi serviciilor agenţiei prin campanii de promovare inteligente şi în acelaşi timp generatoare de rezultate, planificate şi desfăşurate la nivel naţional. O parte importantă va fi considerată generarea de conţinut valoros pentru comunitatea imobiliară şi recunoaşterea pozitivă a comunităţii. Pentru 2018 o pondere importantă în criteriile de jurizare este dată de sondajul online iniţiat de imobiliare.ro

  • Investiţie financiară şi acoperirea naţională;
  • Diversitatea canalelor de promovare;
  • Apariţii în presă, articole de blog;
  • Aprecieri pozitive ale clienţilor;
  • Sondaj de opinie online Imobiliare.ro.

Cea mai mare performanţă în online

  • Blitz Imobiliare
  • RE/MAX România
  • Sud Rezidenţial

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele agenţiilor care au câştigat tehnologia de partea lor, folosind-o cu succes pentru creşterea notorietăţii şi a rezultatelor de business. Vor fi apreciate strategiile de promovare în online, creative şi în acelaşi timp generatoare de rezultate măsurabile. Un mare plus va fi deschiderea catre cele mai noi tehnologii si trenduri de promovare în online.

  • Existenţa unui strategii de promovare în online şi complexitatea acesteia;
  • Adoptarea noilor tehnici de promovare online;
  • Eficienţa campaniilor de promovare;
  • Ponderea bugetului pentru online din total buget de marketing;
  • Google page rank, număr vizitatori unici, afişări în Imobiliare.ro.

Cea mai spectaculoasă creştere în 2018

  • RE/MAX România
  • Taboo

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele şi să promoveze rezultatele spectaculoase de business obţinute prin multă măiestrie, prin acţiune strategică, depăşirea dificultăţilor şi comunicare profesionistă.

  • Existenţa unei strategii de acţiune;
  • Flexibilitatea în abordare şi depăşirea situaţiilor critice;
  • Atitudinea win-win;
  • Creştere procentuală şi cantitativă a cifrei de afaceri, numărului de tranzacţii şi a numărului de angajaţi.

Agenţia nouă a anului 2018

  • RE/MAX Freedom Group
  • RE/MAX Family
  • ProCapital Development

Performanţa trebuie recompensată încă de la apariţia ei. Această nouă categorie este deschisă doar agenţiilor imobiliare nou pornite. Vom lua în calcul doar agenţiile care au pornit afacerea între 1 Ianuarie 2018 şi 31 Decembrie 2018. Acest premiu ia în considerare cifra de afaceri generată, numărul de tranzacţii dar şi notorietatea create în piaţă.

  • Acţiunea strategică şi rezultatele financiare din 2018;
  • Numărul de agenţi imobiliari şi numărul de tranzacţii efectuate;
  • Orientarea către client;
  • Recomandarea comunităţii imobiliare.

Investiţia în educaţie 2018

  • Inter Imobiliare
  • Blitz Imobiliare
  • Napoca Imobiliare
  • RE/MAX Properties

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele şi să promoveze agenţiile imobiliare care au investit resurse financiare şi de timp pentru dezvoltarea personală şi profesională a agenţilor proprii, ca strategie generatoare de rezultate de business pe termen lung.

  • Resurse alocate participării la diferite programe de pregătire şi/sau networking;
  • Programe interne de pregătire;
  • Participarea la evenimentele dedicate breslei imobiliare;
  • Descrierea progamului intern de formare.

Cea mai inovatoare agenţie imobiliară din 2018

  • The Concept
  • Taboo
  • Ascendent Imobiliare

Inovarea este de multe ori cheia succesului. O idee nouă la timpul potrivit poate însemna succesul pe termen scurt dar şi lung. Inovarea în imobiliare poate să vină în oricare arie a activităţii agenţiei. De la modul de organizare al timpului, până la soluţii inovatoare de prezentare sau vânzare. Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să premieze inovaţia şi aşteptăm orice idee nouă din activitatea imobiliară.

  • Idee sau metodă implementată în 2018;
  • Are legătură cu orice arie a activităţii agenţiei şi rezultatele pot fi cuantificate în timp, economii, venituri extra sau creştere a calităţii.

Cel mai atrăgător birou de agenţie imobiliară 2018

  • Blitz Imobiliare
  • Sud Rezidenţial
  • ProCapital Development
  • Koncept Imobiliare

Clubul Profesioniştilor în Imobiliare premiază la Gala 2019 un capitol neglijat până acum. Există agenţii care pe lângă performanţele în vânzări sau investiţia în educaţie sunt mândre şi de aspectul sediului sau biroului lor. Exact pe acest capitol ne concentrăm şi vom avea arhitecţi sau designeri care vor evalua sediul agenţiilor nominalizate. Dorim să vedem poze, conceptul iniţial şi povestea sediului. Ne interesează suprafeţele dar şi numărul de oameni care îşi desfăşoară activitatea în aceste sedii.

  • Poze şi/sau video cu spaţiul;
  • Conceptul de la care s-a pornit în amenajare;
  • Suprafaţa totală a spaţiului şi numărul de angajaţi care beneficiază de calităţile noului spaţiu.

Cea mai bună echipă de vânzări - ansambluri rezidenţiale 2018

  • Inter Imobiliare
  • Premier Estate Management
  • The Concept

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască rezultatele excepţionale obţinute prin munca în echipă, colaborare şi strategie de lucru. Ne concentrăm atenţia doar pe vânzarea de proprietăţi noi.

  • Rezultatele echipei;
  • Stabilitatea echipei;
  • Pregătirea profesională a echipei.

Dezvoltatorul imobiliar al anului

  • ONE United Properties
  • Wallberg
  • Imob Construct

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască rezultatele excepţionale obţinute de către dezvoltatorul imobiliar cu cele mai bune rezultate pe anul 2018. Fie că ne referim la unităţi vândute, cifra de afaceri sau impact în comunitate, toate aceste criterii duc în final la clădirea reputaţiei celui mai bun dezvoltator din România.

  • Număr de unităţi locative vândute;
  • Cifra de afaceri pe 2018;
  • Faza de construcţie dată în folosinţă în 2018;
  • Opinia arhitectului.

Proiectul rezidenţial al anului

  • Coresi Avantgarden
  • ONE Charles de Gaulle
  • Arad Plaza

Prin proiectul anului înţelegem acel proiect care este emblematic pentru anul 2018. Faza de construcţie a fost dată în folosinţă în anul 2018. Proiectul anului însumează vânzări rapide şi ridicate, o calitate recunoscută a conceptului şi realizării şi un impact deosebit în comunitate. Pentru a ne asigura de o jurizare echidistantă, opinia arhitectului va cântări greu în decizia finală.

  • Faza de construcţie dată în folosinţă în 2018;
  • Tehnologii noi, funcţionalităţi deosebite;
  • Impact major în comunitate, o emblemă a dezvoltărilor rezidenţiale din regiune;
  • Număr unităţi vândute şi totalul valoric al acestora;
  • Opinia arhitectului.

Cel mai puternic impact pozitiv în comunitate

  • Westfield Arad
  • ONE Charles de Gaulle

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele şi să promoveze proiectele nou dezvoltate (şi date în folosinţă în 2018), care au fost apreciate pentru amploarea proiectului, dar şi pentru calitatea spaţiului creat şi plus-valoarea adusă oraşului.

  • Numărul de spaţii date în folosinţă;
  • Redefinirea spaţiului comunitar;
  • Suprafaţa spaţiilor dedicate comunităţii în totalul proiectului;
  • Aprecierea pieţei;
  • Opinia arhitectului.

Cel mai bun concept de locuire

  • Arad Plaza
  • Coresi Avantgarden Braşov, faza a II-a
  • Urban Residence
  • Cortina Academy

Pentru această categorie căutăm acele proiecte care propun un stil de viaţă complet. Dezvoltatorul propune în cadrul proiectului şi activităţi şi spaţii conexe- de la educaţie, timp liber, cultură sau comerţ. Proiectul este dat în folosire în 2018 şi are desigur spaţii corect gândite şi o îmbinare armonioasă a componenţei proiectului.

  • Ce alte spaţii propune proiectul în afară de cele locative;
  • Faza de construcţie este dată în folosinţă în 2018;
  • Opinia arhitectului

Cel mai bun concept nou

  • ONE Floreasca City
  • Vox Vertical Village
  • Atria Urban Resort

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele şi să promoveze noile concepte anunţate care se remarcă printr-o viziune deosebită şi care este recomandat prin calitatea proiectelor dezvoltate anterior. Lansat în 2018 acest concept nu are obligaţia de a fi livrat efectiv în acelaşi an.

  • Valoarea adusă comunităţii;
  • Entuziasmul cu care a fost primit în piaţă;
  • Elemente de inovaţie;
  • Notorietatea dezvoltatorului;
  • Numărul de unităţi cuprinse în proiect;
  • Opinia arhitectului

Proiectul cel mai SMART al anului

  • LOFT green apartments
  • Duet Smart Villas

Tehnologiile care ne îmbunătăţesc standardul vieţii, încorporate în cele mai inteligente apartamente. Fie că vorbim de electrocasnice, instalaţii de încălzire sau răcire sau alte tehnologii smart, noi dorim să premiem acel proiect care propune cele mai SMART spaţii locative.

  • Descrierea tehnologiilor folosite;
  • Descrierea beneficiilor;
  • Opinia arhitectului.

Cel mai bun ansamblu Mass Market

  • 21residence Politehnica
  • Urban Residence

Prin această nominalizare, Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască acel ansamblu rezidenţial unde clientul percepe o valoare ridicată pentru investiţia realizată. Luăm în calcul preţul mediu, nivelul finisajelor, amplasamentul şi distanţele faţă de legăturile de transport.

  • Faza de construcţie dată în folosinţă în 2018;
  • Numărul de unitaţi vândute şi valoarea acestora;
  • Spaţiul mediu/ unitate locativă;
  • Locaţia şi ansamblul arhitectural;
  • Opinia arhitectului

Proiectul anului în gama High End

  • Arad Plaza
  • ONE Charles de Gaulle

Proiectul anului în gama High End este acel proiect care se distinge arhitectural şi ca finisaje de restul proiectelor. Dorim să premiem acel proiect care are suprafeţe generoase şi în care mixul de apartamente este unul premium. Căutăm folosirea materialelor de înaltă calitate, tehnologiilor smart înglobate într-un produs finit de un standard ridicat. Proiectul va beneficia de servicii conexe în ansamblu şi va oferi locuitorilor un standard de locuire ridicat.

  • Faza de construcţie dată în folosinţă în 2018;
  • Numărul de unitaţi vândute şi valoarea acestora;
  • Spaţiul mediu/ unitate locativă, dimensiunea teraselor;
  • Tehnologii smart folosite;
  • Locaţia şi ansamblul arhitectural, atracţii din zonă;
  • Opinia Arhitectului şi unicitatea proiectului.

Cel mai atrăgător showroom

  • Maurer Constanţa
  • 102 the address
  • Atria Urban Resort

Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să premieze cea mai bună amenajare a unui showroom aparţinând dezvoltatorului imobiliar. Căutăm acel showroom care îl introduce pe vizitator în viitorul lui spaţiu, dându-i pentru prima dată senzaţia că este acasă.

  • Poze cu showroomul şi conceptul iniţial;
  • Descriere a ceea ce s-a încercat în amenajare şi cum acel showroom reuşeşte să creioneze cât mai corect spaţiile construide de dezvoltator;
  • Tehnologii folosite în vânzare;
  • Suprafaţa spaţiului şi numărul de angajaţi care lucrează acolo;
  • Opinia arhitectului

Cel mai bun marketing online

  • -

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască campanii de promovare inteligent constuite, creative şi în acelaşi timp generatoare de rezultate. Ne concentrăm doar pe marketingul online şi analizăm interacţiunea din social media, calitatea paginii web precum şi bugetele alocate.

  • Page rank al paginii web;
  • Interacţiunea din social media (număr like, răspunsuri la întrebări);
  • Ponderea bugetului de marketing online din totalul bugetului de marketing;
  • Numărul de vizitatori unici ai paginii web în 2018.

Antreprenorul anului în imobiliare

  • Ovidiu Şandor
  • Răzvan Cuc
  • Daniel Tudor
  • Cătălin Priscorniţă

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască meritele acelor manageri care au generat rezultate excepţionale pentru companie şi care au setat un exemplu de responsabilitate şi profesionalism pentru colegii din companie şi din breaslă.

  • Strategia de dezvoltare a agenţiei în 2018 şi rezultatele obţinute;
  • Gradul de retenţie al persoanelor din companie;
  • Programul intern de pregătire personală şi profesională;
  • Participarea la evenimentele dedicate breslei;
  • Creşterea cifrei de afaceri, a numărului de angajaţi şi/sau a birourilor.

Agentul imobiliar al anului

  • Alexandru Boff
  • Vlad Gheorghiu

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască performanţa în imobiliare la nivelul de încheiere a tranzacţiilor. Recompensăm numărul de tranzacţii încheiate în 2018 precum şi valoarea acestora. Totalul comisioanelor câştigate va fi de asemenea un factor crucial în desemnarea câştigătorului. Un factor de asemenea crucial va fi recomandarea conducătorului agenţiei sau dezvoltatorului.

  • Numărul şi valoarea tranzacţiilor încheiate;
  • Total comisioane încasate;
  • Recomandarea managerului.

Agentul anului, nou intrat pe piaţa imobiliară

  • Lucian Sima
  • Octavian Bădescu

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să recunoască performanţa încă de la prima zi de activitate. Dorim să premiem acele talente care performează încă de la început în lumea imobiliară. Intrat fără experienţă în lumea imobiliarelor în 2018 câştigătorul poate demonstra rezultate demne de un profesionist desăvârşit. Recomandarea managerului va fi un criteriu luat în seamă de către juriu.

  • Intrat în piaţa imobiliară în 2018, fără experienţă prealabilă;
  • Numărul şi valoarea tranzacţiilor încheiate;
  • Total comisioane încasate;
  • Recomandarea managerului.

Agentul de reprezentare al anului

  • David Grigorescu
  • Vlad Gheorghiu

Prin această nominalizare Clubul Profesioniştilor în Imobiliare doreşte să premieze agentul de reprezentare cel mai de succes in 2018. Portofoliul acestuia este reprezentat în proporţie de minim 70% de proprietăţi în reprezentare.

  • Numărul şi valoarea tranzacţiilor încheiate;
  • Total comisioane încasate;
  • Poveste de succes cu cea mai dificilă dar şi cea mai reprezentativă tranzacţie efectuată în 2018.

Contribuţia continuă în lumea imobiliarelor

  • Ovidiu Şandor
  • Răzvan Cuc
  • Ciprian Iovu
  • Valentin Morar
  • Daniela Kasper

Odată cu sărbătorirea a 10 ani de Clubul Profesioniştilor în Imobiliare dorim să începem o nouă tradiţie. An de an ne propunem să recunoaştem contribuţia continua în lumea imobiliarelor a unei persoane deosebite. Fie că este vorba de manager de agenţie sau dezvoltator imobiliar, experienţa câştigătorului merge mână în mână cu dezvoltarea sectorului imobiliar în România. Pe lângă rezultatele financiare obţinute de-a lungul timpului, câştigătorul are o puternică influenţă personală asupra acelora din jurul lui, fiind un mentor în industrie.

  • Prezent în imobiliare de minim 10 ani;
  • Număr total de tranzacţii şi cifră de afaceri în decursul timpului;
  • Număr de angajaţi avuţi de-a lungul timpului;
  • Număr de sedii/birouri/dezvoltări din portofoliu;
  • Povestea carierei din Imobiliare.