O bună strategie de marketing este indispensabilă oricărui dezvoltator imobiliar care vrea ca proiectele sale să iasă în evidență și să atragă cât mai mulți potențiali cumpărători, mai ales într-o piață dinamică în care se confruntă cu o concurență acerbă. Diferențierea unui dezvoltator imobiliar și a proiectelor sale de competitorii din piață implică un proces complex de cercetare și de identificare a atributelor unice și de valoare ale brandului, dar și ale produsului, ne-a declarat Valentin Pintilescu, manager Impact Team Marketing și unul dintre speakerii prezenți la evenimentul CPI Iași.

valentin pintilescu cpi iasi 2018

Toate acestea trebuie ulterior corelate cu beneficiile căutate de clienți, cu tendințele pieței, dar și cu o analiză profundă a concurenței.

“Pentru a se diferenția de ceilalți jucători din domeniu, un dezvoltator imobiliar are nevoie de o echipă de marketing cu o experiență vastă și relevantă pe piața de imobiliare, care să poată realiza o analiză corectă și realistă a pieței, să-i înțeleagă cu adevărat business-ul, avantajele și dezavantajele produsului său imobiliar raportat la produse concurente, dar și să poată identifica cu acuratețe ceea ce caută cu adevărat clienții”, ne-a explicat Pintilescu care a lucrat alături de echipa sa la elaborarea strategiilor și implementarea campaniilor de marketing dedicate mai multor dezvoltatori cu proiecte în Iași.

dezvoltator imobiliar marketing

Acesta a oferit, totodată, un sfat jucătorilor de pe piața locală de real estate. “Iașiul are o piață puternic concurențială și diferită de celelalte din țară, de aceea recomand oricărui dezvoltator să apeleze la o echipă de specialiști în marketing imobiliar care să identifice factorul diferențiator unic al proiectului său și alături de care să construiască o strategie de marketing coerentă, care să-i asigure succesul pe piață”, a spus managerul Impact Team Marketing.

Valentin Pintilescu a participat ca speaker la panelul ”Puternică sau fragilă piața imobiliară rezidențială la sfârșit de 2018?” organizat în cadrul evenimentului CPI Iași.

cpi iasi 2018

S-au alăturat discuțiilor din panelul moderat de Adrian Erimescu, CEO Imobiliare.ro, Ciprian Iovu (manager Inter Imobiliare), Ciprian Barb (broker/owner RE/MAX Trend), Teodor Mincu (Supervizor Biroul de Credite și Suport Parteneri, Direcția Distribuție Retail, BCR) și Dorel Niță (coordonator Analize Imobiliare).

Întâlnirea de la Iași a fost a cincea din seria regională CPI.

CPI Timișoara 2018

CPI București 2018

CPI Constanța 2018

CPI Brașov 2018

CPI Iași 2018

Vom face un ultim popas anul acesta la Cluj-Napoca, pe 13 noiembrie. Găsești AICI mai multe detalii despre eveniment și formularul de înscriere. Nu uita: participarea este gratuită, dar numărul de locuri disponibile este limitat.

cpi bucuresti 2018

CPI a devenit cea mai puternică și mai mare comunitate imobiliară, locul în care specialiștii în domeniu se cunosc, pun bazele unor relații de business, colaborează și identifică idei care îi vor ajuta în dezvoltarea personală, profesională și în creșterea business-ului. Sute de persoane au participat doar anul trecut la evenimente noastre regionale.

#CPI Brașov 2018: Liliana Țene, Coresi Avantgarden – „Piața imobiliară are nevoie de un suflu nou și de o viziune mai largă, dincolo de interesul propriu”

#CPI București 2018: Dan Țiganu, Premier Estate Management: „Clienții au început să fie foarte atenți, să prospecteze foarte mult piața”

Retrospectiva #CPI Constanța 2018: Evoluția profilului cumpărătorului. Ce caută și cât de exigent este? FOTO+VIDEO

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *