tIMOn: Cheltuielile de marketing ale dezvoltatorilor, în creștere

Expozanții prezenți la Târgul Imobiliar Național (tIMOn) au investit în marketingul din cadrul târgului o sumă cumulată cuprinsă între 700.000 și 800.000 de euro.

1-timonCheltuielile de marketing ale expozanților prezenți la tIMOn – în valoare de 700.000-800.000 de euro, potrivit lui Vlad Vlăsceanu, directorul târgului – reprezintă o sumă cu 40%-50% mai mare față de edițiile trecute ale manifestării imobiliare. Ediția de toamnă a tIMON are loc între 16 și 19 octombrie, în Piața Constituției din București.

”În afară de cheltuielile de marketing, au crescut numărul expozanților și numărul de proiecte”, spune Vlad Vlăsceanu, adăugând că, în anii precedenți, târgul era privit ca un colac de salvare. ”Expozanții aduceau materialele vechi, tăiau cu marker-ul de pe panou prețul vechi și îl scriau pe cel nou. Astăzi, materialele sunt noi, prezentările sunt noi. Revenim cumva la strălucirea târgului din anii 2007-2008,când cheltuielile de marketing erau de peste un milion de euro, în condițiile unor suprafețe de expunere mai mici.”

Noua abordare în privința marketingului este doar vârful aisbergului. ”Anul acesta s-a schimbat atitudinea pieței. Dacă până acum un an încă ne plângeam, încercând să identificăm vinovații pentru situația din piață, astăzi ne-am dat seama că, dacă aduci ceea ce trebuie în piață, vei avea succes”, spune Ion Cătuțoiu, general manager al companiei RealTime.

Iar această abordare își arată roadele și la tIMOn, a cărui ediție de toamnă a început cu 1.100 de unități locative nou apărute pe piață, care se adaugă celor 10.000 de locuințe noi, vechi sau în curs de finalizare. Noile dezvoltări se găsesc în zonele Batiștei, Tineretului, Pipera și bulevardul Ficusului – toate în Capitală – și sunt destinate atât segmentului mediu, cât și celui de lux.

La tIMOn sunt prezenți și brokeri imobiliari, în calitate de expozanți – de pildă Coldwell Banker – sau de vizitatori. Pentru brokerii imobiliari, aceste manifestări sunt un prilej bun de a intra în contact cu dezvoltatorii și de a genera, astfel, business nou.

Reveniți mâine pe cpi.imobiliare.ro pentru a afla mai multe despre noua atitudine a dezvoltatorilor.