Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) și instituțiile din subordinea sa vor relua de luni, 15 iunie, activitatea directă de lucru cu publicul.

„Pentru funcționarea optimă și în siguranță, ANCPI și instituțiile din subordine au luat măsurile necesare. Astfel, accesul publicului în instituție se va face cu respectarea distanței de siguranță și marcarea traseelor de acces și de ieșire. De asemenea, accesul publicului este permis în conformitate cu reglementările stabilite în acest sens”, se menționează într-un comunicat emis de instituția aflat în subordinea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației.

„Recomandăm, în continuare, comunicarea electronică, acolo unde acest lucru este posibil. Persoanele fizice și juridice autorizate, notarii și celelalte categorii de persoane care au acces la aplicațiile informatice ale ANCPI vor continua să utilizeze serviciile online”, adaugă reprezentanții agenției.

Membrii conducerii ANCPI vor începe, totodată, programarea și susținerea audiențelor începând de săptămâna viitoare.

De la mijlocul lunii martie, reprezentanții agenției au actualizat sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară e-Terra, iar serviciile au fost oferite online, pentru prevenirea și limitarea răspândirii COVID-19.

Doar în prima zi au fost înregistrate online peste 30.000 de cereri, de la extrase de carte funciară pentru informare și încheieri de carte funciară până la recepții tehnice și expertize juridice.

Citește și: Aproape 15.000 de locuințe noi în trei luni, date în folosință în România

Citește și: Salariile angajaților din construcții au scăzut în perioada de izolare

Citește și: #Împreună, online, la Gala Profesioniștilor în Imobiliare 2020. Lista marilor câștigători ai celor mai râvnite premii din real estate

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *