Light Dark

În 2021, compania imobiliară Blitz a înregistrat o cifră de vânzări de peste 6 milioane euro și s-a extins în 10 centre economice din România.

Cătălin Priscorniță, Blitz Imobiliare

Printre principalele provocări cu care industria imobiliară s-a confruntat în perioada 2020-2021 s-au numărat creșterile prețurilor materialelor de construcție, pe de-o parte, și oferta deficitară, pe de altă parte. De asemenea, activitatea imobiliară a fost afectată și de ritmul anevoios de eliberare a autorizațiilor de construcție de către aparatul birocratic local, fapt ce i-a pus în dificultate pe dezvoltatorii imobiliari.

„În cadrul Blitz, acest fenomen (pandemia) ne-a determinat să profităm la maximum de potențialul resurselor existente, ca să facem lucrurile mai bine”, spune Cătălin Priscorniță.

Potrivit informațiilor transmise de Blitz, cifra de vânzări pe întreaga rețea de birouri locale și francize Blitz a fost în 2021 de 6.100.00 euro. Acest rezultat marcând o  creștere de 126% a cifrei de vânzări din anul precedent (aproximativ 2,7 mil. de euro).

În plus, compania Blitz s-a extins la nivel național cu alte opt birouri proprii și șapte francize, marcând astfel îndeplinirea obiectivelor de dezvoltare națională, stabilite în 2020.

Numărul brokerilor Blitz a crescut cu 87,1%

Numărul brokerilor Blitz a crescut cu 87,1% față de 2020 (124 de brokeri), atingând în 2021 un total de 232 de brokeri activi în structura națională Blitz.

Creșterea s-a înregistrat pe toate ariile comerciale, atât pe segmentele de vânzări apartamente cât și pe cele de închirieri, terenuri și spații comerciale. “Atenția a fost, așadar, canalizată către lansarea activității în noile birouri și francize, cu scopul de a deservi cererea imobiliară în creștere”, potrivit reprezentanților agenției.

2021 – anul dezvoltării departamentelor suport Blitz

Pentru a susține întreaga activitate, Blitz și-a îndreptat atenția spre departamentele suport. Numărul pozițiilor din departamentele suport a ajuns la 99 de specialiști, înregistrând o creștere cu 182% față de 2020.

Anul 2021 a marcat și dezvoltarea departamentului de Marketing și a celui de Consultanță financiar-bancară Blitz. De asemenea, au fost înființate departamente noi, precum cel de BI (Business Intelligence) și cel de Conformitate.

Educație în imobiliare: Blitz Camp și Academia de management Blitz

În cee ace privește programul de instruire și dezvoltarea profesională a agenților imobiliari, în anul 2021 programul de training – Blitz Camp – a atras un număr de 3 ori mai mare de brokeri, comparativ cu anul 2020.

De asemenea, în anul 2021, Blitz a acordat o atenție sporită și specializării managerilor de vânzări. Ca rezultat direct al expansiunii companiei, numărul de manageri în cadrul Academiei de Management Blitz a crescut de la 13 – în 2020 – la 35 manageri în 2021. Printre aceștia se numără managerii de francize și birouri noi pe care Blitz le-a deschis anul trecut.

Numărul vizionărilor de proprietăți, în 2021, a depășit 15.000 

În 2021, s-au efectuat 15.302  vizionări prin intermediul Blitz – o creștere de 69,47%, față de anul trecut. Au fost tranzacționate aprox. 4.000 de imobile, o creștere de 173,98% față de anul 2020. Valoarea proprietăților tranzacționate a depășit 132 mil. euro, comparativ cu 2020, când valoarea celor aproximativ 1.460 de proprietăți tranzacționate prin intermediul companiei Blitz a atins cca. 47,7 mil. de euro.

2021 – Anul extinderii Blitz în 10 centre economice

Blitz a început anul 2021 cu planuri de extindere la nivel național în toate centrele economice importante din țară. Compania imobiliară a deschis în total 9 birouri și 7 francize în alte orașe ale României, în afara Clujului.

Începând cu luna ianuarie 2021, dezvoltarea națională a companiei a vizat 10 mari centre economice: Brașov (un birou), București (trei birouri și două francize), Timișoara (un birou și o franciză), Sibiu (un birou), Craiova (o franciză), Arad (o franciză), Oradea (o franciză), Constanța (un birou), Iași (un birou) și Târgu Mureș (o franciză). Acestea se alătură birourilor existente din Cluj și Florești.

„Am fost primiți cu căldură în toată România. Am găsit parteneri locali de business, manageri sau francizați, cu care putem să ducem imobiliarele de la Cluj în toată țara. Brokerii cu care colaborăm sunt pregătiți și au o etică puternică de business”, relatează Cătălin Priscorniță.

Pentru anul 2022, compania imobiliară Blitz intenționează să se extindă în alte 100 de locații din țară și să dezvolte rețeaua de brokeri imobiliari la peste 1.000 de brokeri.

“Vom reuși să ne atingem acest obiectiv cu sprijinul departamentelor operaționale, pe care anul acesta le-am maturizat. De asemenea, tindem către o cifră de afaceri de aproximativ 15 mil. de euro. “ declară, în încheiere, CEO-ul companiei.

Blitz este o companie imobiliară antreprenorială cu capital românesc, cu peste 12 ani de prezență în imobiliare, devenind liderul incontestabil al pieței imobiliare din Cluj-Napoca și una din companiile imobiliare importante și vizibile la nivel național. Blitz a fost desemnată “Agenția Imobiliară a Anului 2020” și “Brandul Anului 2020”, în cadrul Galei Clubului Profesioniștilor în Imobiliare 2021.