Business Review organizează Foreign Investment Summit 2015

Foreign Investors Summit, evenimentul de referință al Business Review, va avea loc pe 26-27-28 octombrie la World Trade Center Bucharest Pullman Hotel.

Foreign Investors Summit 2014Timp de trei zile, Bucureștiul devine un hub de business ce va dezbate principalele aspecte economice și sociale ale României, oportunitățile de investițiii și dezvoltare a afacerilor, într-un mediu de afaceri inspirat de unele din cele mai sonore nume care pun în fiecare zi pe roți economia țării.

Sustenabilitatea și competitivitatea sunt și focusul evenimentului pe durata celor trei zile, legând toate industriile într-un efort comun de a continua dezvoltarea durabilă, de a furniza soluții, de a conecta afaceri, idei și oameni.

Foreign Investors Summit dezbate șase mari industrii motoare ale economiei românești: IT&C, auto, infrastructură, agricultură, energie și imobiliare, debutând cu o conferință de deschidere unde, oficiali ai aparatului de stat vor discuta despre competitivitatea României în UE, noul cod fiscal și despre potențialul României de a atrage noi investiții. Fiecare zi cuprinde o sesiune de dezbatere generală și paneluri de discuții concentrate pe subiecte specifice industriilor respective.

Evenimentul se adresează reprezentanților din sectorul public și privat, persoanelor de decizie din companii, antreprenorilor, reprezentanților din ambasade, comunităților investitorilor străini și tuturor celor care doresc să-și dezvolte activitatea și să se conecteze la o audiență de business de top. Prima ediție a Foreign Investors Summit a fost gazda a peste 600 participanți din toate sectoarele economiei și domeniile de activitate, 14 comunități internaționale, peste 50 vorbitori C-level, având în dezbatere peste 40 subiecte de interes.

Adrian Erimescu, cofondator și CEO Imobiliare.ro, va vorbi în cadrul conferinței dedicate pieței de imobiliare pe data de 28 Octombrie. Printre vorbitorii care vor fi prezenți la ediția din 2015 a Foreign Investors Summit se regăsesc: Angela Filote, Chief of Representation of the European Commission in Romania; Ionut Dumitru, Economist Șef, Raiffeisen Bank; Ismail Radwan, Lead Public Sector Management Specialist, World Bank Romania; Anamaria Mihaescu, Regional Manager, IFC; Mark Mobius, Executive Chairman, Templeton Emerging Markets Group; Ludwik Sobolewski, General Manager, Bucharest Stock Exchange, Eric Stab, President, Foreign Investors Council, Iulian Sorescu, Associated Partner, Head of Financial Department, Noerr Group, Dan Visoiu, Partner, BAC Romania, George Stan, Chief Investment Officer, Teamnet Group, Nicolas Maure, General Manager, Dacia Renault Romania, Iulian Matache, Minister, Ministry of Transport, Marius Nica, Minister, Ministry of European Funds, Catalin Homor, Investment and Public Procurement Manager, Metrorex, Ioana Gheorghiade, Executive Director, Public Sector and Infrastructure Funding BCR, Ricardo Gent, Chair of the National Associations Council, Europa Bio, George Stanson, Business Manager, Case IH&Steyer Balkans, Martin Zmelik, CEO, CEZ Romania Group, Daniela Lulache, CEO, Nuclearelectrica, Florin Furdui, Country Manager, Portland Trust, Adrian Erimescu, Co-founder, CEO, Imobiliare.ro, Laurentiu Lazar, Director Investment and Valuation Services, Colliers International Romania, Ivan Lokere, CEO, Alinso Group, Dana Bordei, Head of Industrial Department, CBRE, Ovidiu Sandor, Entrepreneur.

Programul zilelor de eveniment este între 8:00 și 17:15, participanții putând alege în momentul înregistrării la care din dezbateri doresc să participe. Pentru mai multe detalii despre program, vizitați site-ul dedicat summit.business-review.eu.

Toți cei interesați să participe la Foreign Investors Summit se pot înregistra online pe site-ul evenimentului, completând formularul de înscriere online sau contactând direct organizatorul, Business Review, la events@business-review.ro sau 031 040 09 31.