Imobiliare.ro începe în această lună un proiect prin care își propune să aducă în atenția voastră, a brokerilor, oamenii din spatele celui mai mare portal de imobiliare din România.
Aceasta demonstrează că, pentru consumatori, nu contează doar calitatea interacțiunii cu un agent al centrului de contact, ci și viteza cu care acesta reacționează. Prin urmare, un răspuns rapid poate face diferența între păstrarea sau pierderea unui client.
„În prezent, majoritatea oamenilor se așteaptă să primească un răspuns rapid la o solicitare, ceea ce le oferă sentimentul că sunt importanți pentru companie, având astfel o experiență pozitivă. În plus, o experiență excelentă în interacțiunea cu centrul de contact determină clienții să le spună prietenilor sau familiei despre aceasta, ceea ce reduce riscul de a pierde acei clienți”, a spus Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
Evident, faptul că răspund la telefon nu înseamnă că nu se mai ocupă și de mesajele venite prin e-mail. Într-o zi obișnuită de muncă, echipa Customer Care primește, în medie, 40 de astfel de solicitări prin e-mail, la care răspund – cu soluția la problema solicitantului, nu prin ”am primit solicitarea, revenim noi” – , în medie, în 15 minute.
În plus, echipa primește 50 de apeluri telefonice în fiecare zi și aproximativ cinci solicitări de rezolvare a diverselor probleme ale clienților prin chat.
Vă invităm să cunoașteți, luna viitoare, o altă echipă din cadrul Imobiliare.ro.