Primul pas în a depășii obiecțiile pe care un client le poate avea în privința unei tranzacții imobiliare este să știm care sunt acestea.
În continuare, plecând de la această experiență, Raluca Hîncu le-a prezentat brokerilor imobiliari o schemă în trei pași prin care obiecțiile care pot apărea într-un proces de vânzare pot fi depășite. O redăm mai jos:
Pasul 1: Analiza
Brokerul imobiliar trebuie să pună potențialului client cât mai multe întrebări. ”Vrem să dăm ocazia clientului să-și expună punctul de vedere, să le arătăm că suntem interesați să le știm nevoile și vrem și să câștigăm timp”, explică Raluca Hîncu.
Pasul 2: Izolarea
Nu este vorba despre izolarea clientului, ci a obiecțiilor. Cu alte cuvinte, trebuie să ne asigurăm că am înțeles toate îngrijorările clientului, că le putem depăși și că nu mai sunt altele. ”Urmărim să grăbim procesul decizional prin empatie, prin izolarea obiecțiilor, prin anticipare. Vrem să forțăm un răspuns: da sau nu”, precizează Raluca Hîncu.
Pasul 3: Depășirea obiecțiilor
Acesta este momentul în care, obiecțiile fiind rezolvate și nevoile clientului îndeplinite, subliniem valoarea pe care tranzacția o are pentru client.