Light Dark

Românii au investit mai mult anul acesta în amenajarea locuințelor, în condițiile în care au ajuns să-și petreacă acasă cea mai mare parte a timpului pe fondul pandemiei. 

“Pe zona de amenajări interioare se resimte un trend ascendent. Atât nișa, cât și comerțul online au crescut în acest an”, a declarat Laura Sardescu, marketing managerul platformei NeaKaisa, specializată în soluții pentru amenajarea casei.

De altfel, reprezentanții platformei estimează că valoarea vânzărilor s-a dublat în cazul lor comparativ cu anul trecut.

“Am observat anumite modificări și în comportamentul clienților noștri. Au mers mai mult către produse cu un cost peste medie, au acordat o atenție sporită calității și mulți dintre ei au apelat la ajutor de specialitate. Din estimările noastre, anul acesta numărul celor care au lucrat cu un arhitect sau designer de interior pentru a eficientiza procesul de amenajare s-a majorat cu 20%”, a mai adăugat Sardescu.

La creșterea totală a vânzărilor retailerilor din domeniu a contribuit și perioada de Black Friday, pentru care cei de la NeaKaisa au sesizat o creștere a coșului de cumpărături de la 1.450 de lei în 2019 la 1.800 de lei anul acesta.

Iar tendințele actuale ar urma să se mențină și în 2021. “Nu avem motive să credem că situația actuală legată de pandemie se va schimba cu mult, cel puțin în prima parte a lui 2021. În plus, volumul construcțiilor rezidențiale a evoluat, iar multe locuințe noi sunt aproape finalizate și urmează să fie puse în vânzare. Astfel, estimăm o continuă creștere a vânzărilor pe nișa noastră”, a mai menționat marketing managerul platformei NeaKaisa.

Citește și: Pandemia nu le-a schimbat planurile. Unde își găsesc inspirația și ce buget alocă românii pentru gresie și faianță?

Citește și: 2020, o retrospectivă. Cum au evoluat principalii indicatori în acest an marcat de pandemie?

Citește și: Câte locuințe s-au dat în folosință în primele nouă luni? Numărul crește în ciuda pandemiei