Pe piața imobiliară au apărut, în ultima perioadă, discuții pe tema apariției în viitorul apropiat a unei posibile crize. În opinia lui Nicușor Miliță, Sales Manager al The Concept Real Estate Advisers și Branch Manager al diviziei premium a companiei – Heritage Properties, specialist care lucrează în domeniu din anul 1995, astfel de declarații sunt cât se poate mai departe de adevăr.

nicusor milita the concept
Foto: Facebook/Nicușor Miliță

„Nu putem vorbi de criză. Este o poveste legată de marketing apocaliptic”, a declarat Nicușor Miliță în cadrul unui panel de discuții organizat la Gala Premiilor Real Estate 2018.

„Bineînțeles că există niște indicatori care ne dau anumite semnale, dar nici pe departe să fie o criză. O să avem eventual o corecție și este normală. Mă bucur că domeniul bancar a luat această decizie pentru a răci puțin avântul în care oamenii, în entuziasmul lor, cad uneori”, a mai explicat acesta menționând, totodată, că în real estate entuziasmul este cuvântul de ordine pentru că orice achiziție făcută în domeniu este una emoțională.

„Nu a ajuns nimeni să cumpere fără o emoție extraordinară”, a spus el.

Un alt aspect pe care a ținut să îl sublinieze Branch Managerul a fost acela că dacă există calitate, nu se va putea vorbi de scăderi ale prețurilor.

„Calitatea nu se ieftinește niciodată, calitatea costă cât trebuie să coste, deci să nu ne facem griji. Într-adevăr se vor ieftini prețurile pentru lucrurile care trebuie să se alinieze cu piața”, a explicat Nicușor Miliță.

Acesta a discutat și despre modul în care nevoile și cerințele cumpărătorilor tot mai informați au modelat proiectele rezidențiale ale dezvoltatorilor activi pe piața locală.

„Clientul educat înseamnă creșterea calității. Produsul tău trebuie să arate din ce în ce mai bine. Proiectele devin din ce în ce mai îndrăznețe, tot ceea ce pui la dispoziție într-un complex rezidențial contează foarte mult – parcările subterane, locurile de joacă, tot felul de dotări de care oamenii au nevoie și pe care au început să pună preț”, a declarat Miliță adăugând că, în prezent, sunt tot mai solicitate, spre exemplu, parcările pentru biciclete.

„Clientul a venit și ne-a obligat să introducem aceste lucruri, iar dezvoltatorii și implicit oamenii de vânzări, pentru că dezvoltatorii află lucruri din piață de la aceștia, se aliniază la cerința cumpărătorului”, a mai explicat el.

Branch Managerul diviziei premium a The Concept Real Estate Advisers a vorbit în cadrul evenimentului și despre profesionalizarea din ce în ce mai accelerată a oamenilor de vânzări din imobiliare.

„În vânzări este vorba despre management, procese și de măsurarea performanței și atunci toată povestea aceasta deja devine specializată. Noi am început să căutăm în piață top performeri pe care să îi aducem în companie. Am început să facem programe de training din ce în ce mai amănunțite astfel încât dezvoltatorii, în momentul în care cumpără un serviciu de vânzări de la noi, să aibă totul integrat și rezultatele să fie previzibile, să știm exact ce vindem și la ce prețuri putem să vindem”, a explicat Nicușor Miliță, adăugând că, în prezent, compania oferă servicii de vânzări către dezvoltatori în cinci mari proiecte din București, pe zona upper-medium și premium.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *