Light Dark

Orele zilei în care impactul postărilor asupra consumatorilor este mai mare diferă de la o platformă la alta.

FacebookPotrivit studiului ”Social media și mediul de afaceri românesc”, realizat anul trecut de către companiile EY și Total Soft, 58% dintre companiile din România foloseau și plănuiau să utilizeze în continuare rețelele sociale pentru promovare. Procentul era în scădere fațăde 2013, când atingea nivelul de 78%, însă 28% dintre cei chestionați declarau că nu le utilizau la momentul respectiv, însă că o vor face.

Reprezentanții companiilor au mai spus, conform răspunsurilor multiple la întrebarea ”Prin care dintre aceste paltforme vă promovați compania?”, că folosesc mai multe rețele. Cea mai populară astfel de rețea era Facebook (95%), urmată de Linkedin (61%), Google+ (31%), YouTube (29%) și Twitter (27%).

Aceste cifre confirmă că firmele folosesc rețelele sociale pentru pormovarea produselor și serviciilor lor, iar acest lucru este valabil și în cazul agențiilor imobiliare. Când este cel mai bine să postăm astfel de materiale de promovare?

Ediția americană a revistei Forbes, citată de realtor.org, a întocmit o listă de sfaturi în această privință, în funcție de rețea. Astfel, pe Facebook, cea mai utilizată platformă din România când vine vorba despre promovarea afacerii, este bine să evitați orele de dinainte de 8 AM și după 8 PM . Cel mai bun interval orar pentru a posta pe Facebook este 13-15, atunci când activitatea și angajamentul (engagement) utilizatorilor tinde să fie cea mai mare, mai ales joia și vinerea. De altfel,după-amiezele de vineri sunt perioadele în care activitatea și angajamentul utilizatorilor ating cele mai ridicate niveluri.

În cazul Linkedin, cel mai bun interval orar este 8-17, de luni până vineri, în timp ce pe Twitter nu este indicat să postați după ora 20. De asemenea, este bine să evitați postările noi pe YouTube după orele 17-18, cel mai bun interval orar fiind cuprins între orele 12 și 15, de joi până duminică.